11 december 2006

Yoyogi 代々木公園


Een zondagmiddag naar het park. Yoyogi is erg populair. Lange schaduwen van de lage winterzon.
Links zie je Carla. Een aantal foto's in deze posting zijn van haar hand.




De activiteit van Harajuku strekt zich tot in het park uit. Een groep die hobbiet in Kiss-stijl.
Teko, Hans: Hellup! Hoe heet dit?




Een echte Kiss-adept kan natuurlijk geen bril dragen.


Het is echt heerlijk om weer eens tussen bomen te kunnen wandelen.
Ach ja, en dan dat getut met die hondjes. De meeste foto's uit de posting
Hondenleven (zie archive 15 November) zijn hier gemaakt.


Picknick. Op de plaid je schoenen uit, net als thuis.







Hek met fietswielen.


Clarinet.




Terug naar het begin bij Harajuku. Verrassingen in overvloed.


Ze rocken maar door.


Groupies aan het werk. En nu even het oog voor detail erbij alstublieft:


De inhammen in de haargrens bij het voorhoofd zijn geschoren!
En morgen weer gewoon naar kantoor?


Al die verkleedpartijen en alles wat erbij hoort kun je natuurlijk verzamelen in je fotoalbum.








De zondagmiddag loopt op z'n eind. Terug naar station Harajuku.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het heeft wel iets van Gothic Rock alleen daar is het iets te vrolijk voor. Echte Gothic Rock is louter zwart (met soms wat wit) en lange zwarte kleren. Hier in Finland weten ze er alles van.

Sytse de Maat zei

Hey Teko,
Bedankt voor je hulp, ik wist niet eens dat Gothic Rock bestond. Maar eh... "Hier in Finland weten ze er alles van"...kom op, laat zien dan! We zitten te smachten om een weblog van jouw hand. Heel simpel: DOEN

;-)

Sytse

Anoniem zei

Wat je maar simpel noemt. Ik ben nu aan mijn derde versie toe want Blogger accepteert wederom mijn username en password niet. Het is mij bovendien niet duidelijk wat eigenlijk als username gebruikt wordt, je e-mail adres, je voornaam, je achternaam, je blognaam, ik weet het niet meer en ik ben er bijna zat van. Mijn eerste week in Helsinki staat er trouwens op en die kan ik ook niet meer vinden. Wat je maar gemakkelijk noemt. Bovendien waar slaat dat Google account op? Is dat misschien het probleem, moet je eerst Google nemen?